Ma reggel (2018.04.05.) akadozik az EESZT

Ma reggel (2018.04.05.) akadozik az EESZT

Többen hívtak ma reggel, hogy nem sikerült a bejelentkezés az EESZT-be, illetve “nincs SAML Ticket” üzenetet kapnak.

Mivel minden telefonáló más-más háziorvosi szoftvert használ, így biztosan központi hibáról van szó.

Az EESZT bejelentkezést próbálják kicsit később, addig rendeljenek hagyományos módon, a recepteket a patika fogja utólag beírni az EESZT-be.

Jelenleg hivatalos információ még nem jelent meg a probléma okáról.

Jancsek Árpád

FRISSÍTVE: 2018.04.05. 9:05.

Közben az EESZT oldalára is kikerült a hír:

EESZT eSzemélyi belépés hiba

Az Elektronikus Személyi Igazolvány rendszer szolgáltatásában fennakadások vannak, ami kihat az EESZT eSzemélyi alapú felhasználó azonosítására. A Tér szolgáltatásai emiatt jelenleg korlátozottan érhetők el.

Az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.

A betegellátás menetét a fennakadás nem befolyásolja, a medikai rendszerek EESZT-kapcsolat nélkül a korábban megszokott módon működnek.

Megértését és türelmét köszönjük!

EESZT Üzemeltetés

Jancsek Árpád

Én vagyok a haziorvosinfo.hu oldal adminja. :-) Az oldalt azért hoztam létre, hogy a háziorvosoknak, az asszisztenseknek és mindenkinek könnyebb legyen a rendelőben és a betegellátásban felmerülő informatikai követelmények megismerése és teljesítése. Informatikus vagyok, főként (házi)orvosi rendelőkben és kisebb cégeknél végzek rendszeres helyszíni (Budapest, Pest megye), vagy távoli eléréses (Magyarország) informatikai feladatokat, számítógép és szerver felügyeletet, karbantartást. A rendelőkben már nem elég az általános hardveres/szoftveres ismeret, hanem az egészségügyi informatikai követelményekkel, orvosi szoftverekkel is tisztában kell lenni. Így van ez mostanában például az EESZT-vel, E-recepttel is.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.