Ma reggel (2018.04.05.) akadozik az EESZT
Többen hívtak ma reggel, hogy nem sikerült a bejelentkezés az EESZT-be, illetve “nincs SAML Ticket” üzenetet kapnak.
Mivel minden telefonáló más-más háziorvosi szoftvert használ, így biztosan központi hibáról van szó.
Az EESZT bejelentkezést próbálják kicsit később, addig rendeljenek hagyományos módon, a recepteket a patika fogja utólag beírni az EESZT-be.
Jelenleg hivatalos információ még nem jelent meg a probléma okáról.
Jancsek Árpád
FRISSÍTVE: 2018.04.05. 9:05.
Közben az EESZT oldalára is kikerült a hír:
”
EESZT eSzemélyi belépés hiba
Az Elektronikus Személyi Igazolvány rendszer szolgáltatásában fennakadások vannak, ami kihat az EESZT eSzemélyi alapú felhasználó azonosítására. A Tér szolgáltatásai emiatt jelenleg korlátozottan érhetők el.
Az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.
A betegellátás menetét a fennakadás nem befolyásolja, a medikai rendszerek EESZT-kapcsolat nélkül a korábban megszokott módon működnek.
Megértését és türelmét köszönjük!