Személyes vény- és bélyegző ügyintézés budapesti és Pest megyei orvosok részére(2020.05.15.)

0

FORRÁS: NEAK

A NEAK tájékoztatója:

Személyes vény- és bélyegző ügyintézés budapesti és Pest megyei orvosok részére
(2020.05.15.)

Tisztelt Ügyfeleink!
A hazai járványügyi veszélyhelyzetre tekintettel, a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő (NEAK) budapesti székhelyű Ellátási és Koordinációs VI. számú Főosztályán (Főosztály) a következő intézkedések kerültek bevezetésre az ügyfelek biztonságos fogadásával kapcsolatosan.

A Főosztály VI.1 Finanszírozási és Ártámogatási Osztálya az illetékességi területéhez tartozó ügyfeleket (orvosokat, szolgáltatókat)

hétfőtől csütörtökig 9 00 -14 00,
pénteken 9 00 és 12 00 óra
között, indokolt esetben, személyes megjelenésre, kizárólag előzetes bejelentkezés alapján az alábbi ügytípusokban fogadja:

  • biankó orvosi vény kiadása,
  • biankó orvosi bélyegző kiadása,
  • személyspecifikus orvosi bélyegző kiadása és visszavétele,
  • visszaérkezett orvosi vénycsomag átadása.

Személyes ügyintézés esetén a bejutás a Teve utcai bejáraton, forgó ajtón (1139 Budapest, Teve utca 1/a-c) keresztül történik. A recepció munkatársánál feltétlenül szükséges a bejelentkezés!

Ügyfelek egyedül, kísérő nélkül, szájmaszkban és kesztyűben lehetnek jelen a hivatali helyiségekben. Az aláírásokhoz, kérjük hozzanak saját tollat!

Bővebb információkat a vényírási szerződésekkel, orvosi vényrendeléssel és bélyegzőkkel kapcsolatban a (1) 999-41-70/8168-as és 8169-es melléken, az ártámogatási szerződésekkel kapcsolatban pedig a (1) 999-41-70/8165-ös és a 8166-os melléken kaphatnak.

Együttműködésüket köszönjük!

Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő
Ellátási és Koordinációs Főosztály VI.
Budapest