EESZT/E-Recept/E-személyi: Segít a 1818 Kormányzati Ügyfélvonal

Segít a 1818 Kormányzati Ügyfélvonal

Hívható a 1818-as Kormányzati Ügyfélvonal az EESZT csatlakozással kapcsolatos támogatásért.

A 1818-as számon hívható Kormányzati Ügyfélvonal munkatársai, a nap 24 órájában támogatják az EESZT-csatlakozás kapcsán érdeklődőket.

Munkaidőben főként az eSzemélyi igazolványokkal, azok beszerzésével és aktiválásával, valamint az eSzig Kliensek telepítésével kapcsolatos témákban várják a felhasználók hívásait.

Munkaidőn kívül, amikor az EESZT Kontakt Center munkatársai nem tudnak segíteni az érdeklődőknek, a csatlakozás menetében elakadt felhasználók nyugodtan hívhatják a 1818-as Kormányzati Ügyfélvonalat.

Műszaki támogatás érdekében azonban továbbra is e-mailben várjuk jelentkezésüket a csatlakozas.eeszt@aeek.hu címen, megadva telefonszámukat és megjelölve azt az időszakot, amikor IT munkatársaink kereshetik Önöket!

Kiegészítés: Munkaidőben továbbra is hívható (de elég nehezen elérhető) a 06-1/920-1050-es telefonszám is!

forrás: ÁEEK

Pár kapcsolódó hír:
Hogyan vegyük fel a helyettesítő orvost az EESZT-be? – avagy a VMÁTRIX kezelése

Hibaüzenetek, amik az EESZT felhasználók aktiválása közben jelentkezhetnek

 

Ha informatikus kellene, akkor ajánlom magamat 🙂
Jancsek Árpád
háziorvosi rendszergazda
70/363-7641
Kiszállás: Budapest, Pest megye

Jancsek Árpád

Én vagyok a haziorvosinfo.hu oldal adminja. :-) Az oldalt magánszemélyként azért hoztam létre, hogy a háziorvosoknak, az asszisztenseknek és mindenkinek könnyebb legyen a rendelőben és a betegellátásban felmerülő informatikai követelmények megismerése és teljesítése. Informatikus vagyok, főként (házi)orvosi rendelőkben és kisebb cégeknél végzek eseti és/vagy rendszeres helyszíni (Budapest, Pest megye) informatikai feladatokat, számítógép és szerver felügyeletet, karbantartást. Bővebb információ: https://jvgtech.hu

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük