iPhone frissítés után nem működik az EESZT mobiltoken alkalmazás

Nem működik az eeszt mobiltoken iPhone frissítés után

Több háziorvos ügyfelem is jelezte, hogy egy iPhone frissítés telepítése után nem működik az EESZT mobiltoken alkalmazás.

A hibajelenség a következő:

  1. a 6-jegyű pin kóddal feloldható ugyan az app, de a megszokott random 6-jegyű szám helyett csak 6 db 0 jelenik meg mindig, amit természetesen nem lehet a medikai szoftverben az EESZT bejelentkezéshez használni.
  2. Többen jelezték azt is, hogy az EESZT ügyfélszolgálat javaslatára töröljék, majd regisztrálják újra a telefont a portálon. Ez a problémát nem oldja meg és a visszajelzések alapján egyelőre az EESZT ügyfélszolgálat sem tudott megoldást mondani.

A megoldás nagyon egyszerű és remélhetőleg mindenkinél megoldja a problémát:

  1. az iPhone-ról az alkalmazás eltávolításával teljesen törölni kell az EESZT mobiltoken-t.
  2. Ezután az Appstore-ból újra töltsük le, majd telepítsük újra.
  3. Számítógépen az EESZT portálra (eszemélyi igazolvánnyal) történő bejelentkezés után a Mobilalkalmazások menüpontban törölni kell a telefon regisztrációját.
  4. Az új regisztrációban újra kell regisztrálni a telefont.
  5. Ennyi. Ekkor már rendesen generál az app új 6-jegyű számkódot, ami használható az EESZT bejelentkezéshez.

Számítógép karbantartás háziorvosoknak – JVGTech Kft.

Nem működik az eeszt mobiltoken iPhone frissítés után