Több háziorvos ügyfelem is jelezte, hogy egy iPhone frissítés telepítése után nem működik az EESZT mobiltoken alkalmazás.
A hibajelenség a következő:
- a 6-jegyű pin kóddal feloldható ugyan az app, de a megszokott random 6-jegyű szám helyett csak 6 db 0 jelenik meg mindig, amit természetesen nem lehet a medikai szoftverben az EESZT bejelentkezéshez használni.
- Többen jelezték azt is, hogy az EESZT ügyfélszolgálat javaslatára töröljék, majd regisztrálják újra a telefont a portálon. Ez a problémát nem oldja meg és a visszajelzések alapján egyelőre az EESZT ügyfélszolgálat sem tudott megoldást mondani.
A megoldás nagyon egyszerű és remélhetőleg mindenkinél megoldja a problémát:
- az iPhone-ról az alkalmazás eltávolításával teljesen törölni kell az EESZT mobiltoken-t.
- Ezután az Appstore-ból újra töltsük le, majd telepítsük újra.
- Számítógépen az EESZT portálra (eszemélyi igazolvánnyal) történő bejelentkezés után a Mobilalkalmazások menüpontban törölni kell a telefon regisztrációját.
- Az új regisztrációban újra kell regisztrálni a telefont.
- Ennyi. Ekkor már rendesen generál az app új 6-jegyű számkódot, ami használható az EESZT bejelentkezéshez.
Számítógép karbantartás háziorvosoknak – JVGTech Kft.