Az EESZT Üzemeltetés levele:
“Tisztelt Intézményvezető!
Az Idomsoft Zrt. tájékoztatása alapján publikálásra került az eSzemélyi kliens legújabb, 1.6.30 verziója. Tájékoztatjuk, hogy 2022. április 26.-a után eSzemélyi igazolvány segítségével csak a frissített eSzemélyi klienssel lehet bejelentkezni az EESZT-be és csak az 1.6.30 verzióval telepített eSzemélyi kliensek fognak helyesen működni Chrome böngészővel. Kérjük, hogy végezzék el a szükséges frissítést!
Felhívjuk figyelmüket, hogy a régebbi számítógépeken vélelmezhetően régebbi szoftverek vannak telepítve, ezért javasoljuk, hogy a betegellátás gördülékeny fenntartása érdekében töltsék le telefonkészülékükre és regisztrálják az EESZT mobilToken alkalmazását, hogy a továbbiakban is zökkenőmentesen tudjanak bejelentkezni az EESZT rendszerébe.
A MobilToken használatához szükséges tájékoztató anyagok az alábbi linken érhetőek el:
· mobilToken felhasználói kézikönyv – ANDROID
· mobilToken felhasználói kézikönyv – iOS
Kérdés esetén kérjük, konzultáljon intézményi informatikusával, vagy keresse az EESZT Kiemelt Helpdesk munkatársait munkaidőben a +36 1 920 1050-es telefonszámon, vagy a helpdesk.eeszt@okfo.gov.hu email címen!
Együttműködését köszönjük!
EESZT Üzemeltetés”
Megjegyzés: Az EESZT Mobiltoken használatát nem befolyásolja a frissítés!