eSzig Kártyaolvasó hibabejelentése 10 oldalas kézikönyv segítségével

0
eSzig Kártyaolvasó hibabejelentése 10 oldalas kézikönyvvel

I. A hibabejelentő weboldal elérhetősége

Az alábbi URL címek egyikének internetes böngészőbe történő begépelésével érhető el a REINER SCT® cyberJackR RFID standard HUN, e-Személyi igazolványokhoz (eSzig) használt kártyaolvasók garanciális bejelentő weboldala:
https://tshuservicedesk.service-now.com/aeek vagy
https://tshuservicedesk.service-now.com/ess

II. Bejelentkezés a weboldalra

A Felhasználónév (User name) megadása:
A kártyaolvasóhoz tartozó gyári szám (serial number), mely megtalálható az eszköz hátulján. A formátuma 12 szám, kötőjellel elválasztva, pl.: 27186-1234567 vagy 271860-123456.
A Jelszó (Password) megadása:
A kártyaolvasóhoz tartozó gyári szám utolsó 4 karaktere (a fenti esetben: 4567 és 3456).
 

III. Hibabejelentés menete

Az eSzig kártyaolvasókhoz kapcsolódó hibabejelentéshez a következő lépéseket kell megtenni:
1. A főoldal tetején lévő menüsoron a Hibabejelentés menüpontra kattintás.

2. A megjelenő felületen a leírás végigolvasása.
Szükség esetén a linkekre kattintva lehetőség van a használati- és hibaelhárítási útmutatók letöltésére és elolvasására.

A Kötelezően megválaszolandó kérdések végigolvasása és elfogadása.
Az egyes kérdések elfogadásához a kérdések előtti jelölő négyzetbe szükséges kattintani.

IV. Bejelentések állapotának követése

Bővebb leírás az EESZT oldaláról letölthető kézikönyvben.

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Please enter your comment!
Please enter your name here